Читайликам












Список літератури для 4 класу

  • Усна народна творчість: прислів’я, приказки, загадки, казки, легенди, смішинки, лічилки, дражнилки, скоромовки

  • Байки: А. Глібов, С. Руданський, Езоп

  • Поезія: О.Олесь, Г. Бойко, П. Ребро, К. Перелісна, Л. Костенко, Д. Білоус, О.Сенатович

  • Рудольф Распе. «Пригоди барона Мюнхаузена»

  • Редьярд Кіплінг. Казки

  • Василь Симоненко. «Цар Плаксій та Лоскотон», «Подорож в країну Навпаки»

  • Володимир Рутківський. «Бухтик з тихого затону», «Гануся»

  • Михайло Слабошпицький. «Славко і Жако»

  • Ірина Прокопенко. «Пригоди на землі та під водою»

  • Олександр Дерманський. Казки

  • Сергій Гридін. «Федько, прибулець з інтернету»

  • Ксенія Ковальська. «Канікули прибульців із Салатти»

  • Зірка Мензатюк. «Таємниця козацької шаблі»

  • Астрід Ліндгрен. «Пеппі Довгапанчоха»

  • Микола Носов. «Фантазери» (збірка)

  • Джеремі Стронг. «Гармидер у школі»

  • Роальд Дал. «ВДВ»



Список літератури для читання влітку

  • Українські народні казки
  • Олена Пчілка. «Годі, діточки,вам спати» (збірка)
  • Тарас Шевченко. «Садок вишневий коло хати» (збірка)
  • Леся Українка. « В дитячому крузі» (збірка), казки
  • Галина Малик. «Пригоди Алі в країні Недоладії»
  • Михайло Коцюбинський. «Харитя», «Маленький грішник»
  • Василь Сухомлинський. Казки
  • Оксана Іваненко. Казки
  • Юрій Ярмиш. Казки
  • Микола Трублаїні. «Пустуни на пароплаві» (збірка)
  • Всеволод Нестайко. «В країні Сонячних Зайчиків», «Незвичайні пригоди в лісовій школі»
  • Анатолій Костецький. «Супер клей Христофора Тюлькіна, або вас викрито, здавайтесь»
  • Ярослав Стельмах. «Якось у чужому лісі»
  • Олександр Дерманський. «Казки дракона Омелька»
  • Отфрід Пройслер. Казки
  • Пауль Маар. «Що не день, то субота»
  • Ульріх Хуб. «Біля ковчега о восьмій»
Окремі рекомендації для поширення кола читання:
  • Джеф Кінні "Щоденник слабака"
  • Галя Ткачук "Вечірні крамниці вулиці Волоської"
  • Володимир Рутківський "Джури козака Швайки", "Сині води"
  • Барбара Космовська "Буба", "Буба: мертвий сезон"
  • Тетяна Щербаченко "Як не заблукати в павутині"
  • Олександр і Даніель Мізелінських "Карти"
  • Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика"



Рекомендації до ведення "Щоденника читача"



1) Візьми зошит в клітинку на 18 сторінок, оформи титульну сторінку за власним бажанням та смаком (підпис зробимо в школі 1 вересня)
2) Заповнюй за планом:
- автор і назва книги;
- кількість сторінок;
- головні герої (герой);
- відповідь на питання "Що особливо запам'яталося або вразило?"
- малюнок (кольоровими олівцями, щоб фломастери не просвічувалися на наступну сторінку).

Читай кожного дня! Потрібно просто знайти книжку, заради якої захочеться відкласти смартфон!



Тренажери з читання. Спробуй встигнути прочитати! Тренуйся щодня для гарного результату!







Читацька Новорічна естафета
Дванадцятий етап:

Читаємо:
С. Козлов. Порося в колючій шубці
Тест



Одинадцятий етап:
Читаємо:
М. Носов. На гірці
Тест


Десятий етап:
Читаємо:
О. Копиленко. Зимовий день
Юннатюний натураліст.
Цурочка - паличка більшої чи меньшої довжини для різних потреб.
Лишаї та мохи - нарости на корі дерева.
Миньок - минь - річкова риба.
Тест


Дев'ятий етап:
Читаємо:
М. Зощенко. Ялинка
Тест




Восьмий етап:
Читаємо:
Дональд Біссет. Перший сніг
Тест



Сьомий етап:
Читаємо:
С. Козлов. Їжачок в тумані
Тест





Шостий етап:
Читаємо:
В. Сутєєв. Ялинка
Тест



П'ятий етап:
Читаємо:
Українська народна казка. Лев і заєць
Тест


Четвертий етап:
Читаємо:
Федір Хитрук. Топтижко

Лиштва – виріб із девева чи іншого матеріалу, який кріпиться до дверної коробки й закриває щіль між коробкою та стіною.

 Козуб -ручний кошик із лубу або лози.

Тест



Третій етап:
Читаємо:
М. Носов. Живий капелюх
Тест


Другий етап:
Читаємо:
Українська народна казка. Кіт, цап та баран

Перший етап:
Читаємо:



Натисніть на назву!

Мар’яна і Тарас Прохаськи, "Самостійне життя" (оповідання, уривок з книги "Куди зникло море")
Низочка казочок
Натискайте на назву!



Слова пісень до свята Букваря
                     Вчать у школі
1.     Буквам різним дати лад
І писати їх у ряд
   Вчать у школі. (3 рази)
3.Додавати два і два,
Вчити віршиків слова
   Вчать у школі. (3 рази)
4.     Про дві крапки і тире
І співати «до» і «ре»
    Вчать у школі. (3рази)
5.     Ще й про південь і про схід,
Про товстий північний лід
    Вчать у школі.(3 рази)
6.     Знати корінь і квадрат,
Будувати формул ряд
   Вчать у школі. (3рази)
7.     Бути чемними завжди,
Знати що, де і куди
    Вчать у школі. (3рази)
8.     Малюків водити в клас,
Захищати раз у раз
Вчать у школі. (3рази)
9.     Дружбу вірну берегти,
Мрій високих досягти
Вчать у школі. (3рази)


Букварик . (муз. Анна Олєйнікова, сл. Лариса Ратич)

1.Ми навчилися читати -

Ось які у нас дива!

Вмієм букви розбирати

І складати у слова!

І слова-рядочки в казку,

Як струмочок потечуть,

Стануть букви густо-рясно,

Тиху розповідь почнуть.

Приспів:

Букварику, Букварику,

Ти - вірний друг школярику,

Його надійний провідник

В країну різних знань!

Букварику, Букварику,

Допоможи школярику

Знайти стежину в світі

Книг і добрих сподівань!
2.Ми навчилися читати -
Подорослішали вмить!
Тож сестричку або брата
Теж зуміємо навчить.
А забуде окуляри
Десь дідусь у певний час -
Допоможемо, звичайно,
Прочитаємо нараз!
Приспів.
До тематичного тижня "Мої улюблені книжки"
Завдання до створення книжки-малюка
1) візьміть аркуш А4 любого кольору;
2) згорніть його вдвоє і розріжте;
3) накладіть половинки одна на одну і ще раз згорніть;
4) склейте, або зшийте листочки.
У вас повинна вийти книжечка з  4 листочків. Також можна зробити книжку-гармошку такого ж розміру.


Завдання до заповнення книжечки
1) на першій титульній сторінці пишемо своє ім'я, клас, заголовок: "Книжки, що я люблю", "Улюблені мої книжки"...
(можна придумати свій);
2) всі інші сторінки заповнюєте на свій розсуд, обов'язкове на них: автор книги, назва, малюнок.
3) останню сторінку залишаєте незаповненою.



Теоретичний матеріал для опрацювання 
(натисніть на назву теми)
Тема. Букви О і о.Письмо малої букви о


Увага! Тренажер з читання









Для вас, читайлики, сторіночка цікавих завдань. Вибирайте, читайте!


Немає коментарів:

Дописати коментар