Територія успіху





















Цікаві ігри та вправи на уроці навчання грамоти


Зразки оформлення ДПА

Вправа на рефлексію «Долонька»

Для кого? Молодша школа.
Запропонуйте дітям обвести контури руки на аркушах паперу. Кожен палець — це місце, де записують відповіді на запитання.
Вказівний палець — «Мій настрій», великий палець — «Що цікавого я вивчив сьогодні?», середній — «Що було важко? Які я мав труднощі?», безіменний — «Мені не сподобалося сьогодні», мізинець — «Що б я хотів ще вивчити? Що мені було б цікаво?»
ЧТО НЕ ДОПУСТИМО ДЕЛАТЬ

 УЧИТЕЛЮ НА УРОКЕ?olegchagin
Это десять "не" я задал самому себе, вступая на путь гуманной педагогики.

Они помогли мне в своем поиске, и потому убежден: помогут всем, кто тоже решает овладеть классическим педагогическим мышлением.
Итак, 10 "не" для пресечения учительского авторитаризма на уроке:
1. Не пытайтесь на уроке победить ученика (восторжествовать над ним);
Дайте ему одержать (трудную) победу над вами и над самим собой;
2. Не унижайте ученика на уроке;
Возвысите его в собственных глазах и глазах одноклассников;
3. Не попрекайте ученика прошлым;
Помогите ему перетянуть свое воображаемое будущее в настоящее;
4. Не доносите на ученика родителям;
Укрепите в родителях веру и надежду в их ребенка;
5. Не стыдите ученика на уроке;
Помогите ему выйти из неловкого положения;
6. Не предавайте ученика;
Будьте для него верным защитником и убежищем;
7. Не гневайтесь на ученика;
Будьте милосердным и великодушным к нему;
8. Не объявляйте ученику недоверие;
Смотрите на его сегодняшний облик через его обнадеживающее будущее;
9. Не думайте об ученике плохо;
Верьте, что в нем победит духовность и добрый нрав;
10. Не предпринимайте в отношении ученика ничего, что не служит его воспитанию;
Стройте его будущее только воспитательным отношением к нему.
Шалва Амонашвили





Рефлексія прийоми


Тренажер з правопису української мови
Критмислоп

Ментальні карти

Таксономія Блума
Cамоаналіз уроку вчителя:
Вправи на закінчення уроку:
Цікаво про розвиток критичного мислення:

Український алфавіт отримaв офіцiйну транслітерацію латиницею (Таблиця)

Навчання в стилі Start up

Цікаві стратегії


КУБУВАННЯ
Алгоритм  складання:
1.    Опишіть це ...
2.    Засоціюйте це ...
3.    Порівняйте це ...
4.    Проаналізуйте це ...
5.    Знайдіть аргументи «за» і «проти».
6.    Застосуйте це...
Приклад  кубування
Козаки
1.  Козаки – воїни, які понад 300 років були охоронцями нашої землі.
2. Козаки – музика литаврів, гамір, сміх, галас, дотепні вислови, вершники на
конях, бій, блиск шабель, музика бою, свист куль, перемога, високі кургани,
насипані шапками.
3.  Неначе лавина в горах, яку ніщо не здатне спинити.
   (Неначе героїчна пісня, недоспівана, яку судилося проспівувати нам: вічна загадка таємниці героя-воїна).
4. З пісні; степу; дотепного гумору; іскристого сміху; віри в Бога; любові до Батьківщини; з  клятви, даної другу; з пам'яті нащадків; з віри в перемогу; з відданості Україні.
5.                «За»                                                             «Проти»
    Найсміливіші захисники                            Жорстокість, яка викликана
  України, яких не забудуть                                       тією епохою.
                 нащадки.
6. Вивчити історію, наблизитися до розгадки національного духу народу.
 
ДАЙМОНД

    Даймонд – творча  робота, семирядковий вірш.
                                                         Алгоритм складання:
Перший та останній рядки – іменники-антоніми.
Другий рядок  – 2 прикметника чи дієприкметника, що відносяться до першого іменника.
Третій рядок – 3 дієслова, що відносяться також до першого іменника.
Четвертий рядок – два протилежних за змістом непоширених речення, в якості підметів виступають іменники з першого та останнього рядків.
П'ятий та шостий рядки – дзеркально повторюють 2-ий та 3-ій, тільки відносяться вже до останнього іменника.
Приклад  даймонда
День
Ясний, світлий
Тішить, хвилює, бадьорить.
День світлий. Ніч темна.
Тужить, спустошує, заколисує
Похмура, темна


Ніч.

СЕНКАН
Алгоритм створення синкану – невеличкого твору
-характеристики героя літературного твору або явища

1-й рядок – ім’я героя;
2-й – визначальні слова, що характеризують героя;
3-й – стан героя, його дії;
4-й – фраза (слово), що свідчать про авторське ставлення до героя;


5-й – оціночний контекстуальний синонім до першого рядка.
Сенкан — це вірш, що складається з п’яти рядків.
Слово ”сенкан” походить від французького слова ”п’ять” і позначає вірш у п’ять рядків.


1. перший рядок має містити слово, яке позначає тему (звичайно, це іменник)
2. Другий рядок – це опис теми, який складається з двох слів (два прикметника)
3. Третій рядок називає дію, пов’язану з темою, і складається з трьох слів (звичайно це дієслова).
4. Четвертий рядок є фразою, яка складається з чотирьох слів і висловлює ставлення до теми, почуття з приводу обговорюваного.
5. Останній рядок складається з одного слова — синоніма до першого слова, в ньому висловлюється сутність теми, ніби робиться підсумок.



Теорія бінарного уроку:



Класичний метод засвоєння та розуміння:
http://ideanomics.ru/articles/7981
Большакова: РАФТ - стратегія розвитку критичного мислення

Лекції М. Курвітс




На допомогу сучасним вчителям, які дбають про розвиток своїх дітей на рівні вимог часу.





Презентація до уроку "Байка Л. Глібова "Лебідь, Рак та Щука"




До уваги колег та батьків! За цим посиланням можна знайти правила оформлення творчого проекту в початковій школі:  http://obuchonok.com.ua/tytulniy-lyst





Шановні батьки та колеги. Як тільки ви натисните на назву цього важливого документу, то дізнаєтесь про зміни в критеріях оцінювання учнів:

Методичний портал | Ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів (Наказ МОН від 19.08.2016 № 1009 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 №1222") та методичних рекомендацій до оновлених програм

Вимоги до ведення зошитів


More presentations from Artem



Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти


     Урок – це цілісний, логічно завершений, обмежений у часі, регламентований обсягом навчального матеріалу основний елемент педагогічного процесу, який забезпечує активну й планомірну навчально-пізнавальну діяльність групи учнів певного віку і рівня підготовки, спрямовану на розв'язання визначених завдань.




Немає коментарів:

Дописати коментар