7 лютого 2017 р.

6 ПОРАД ДЛЯ ДІТЕЙ, ЯК ВИЖИТИ У ШКОЛІ ( дав 11-річний хлопчик Тимофій Дрогин)

  • Щоб навчитися виживати в школі, потрібно мати життя за її межами.
  • Не бійтеся помилок і виймайте з них досвід. Мені подобається приклад Томаса Еддісона. Він помилився 999 раз перед тим, як створити лампочку. Але насправді він не помилявся, він просто визначив 999 варіантів, які не працюють.
  • Щоб розвивати свої навички спілкування, я б порадив брати участь в конкурсах, заходах, навіть зачитати вірш в класі - це вже якийсь досвід.
  • Експериментуйте, цікавтеся і вчіться заробляти якомога раніше. Це розвиває впевненість. Я, наприклад, плету браслети. Зараз мені допомагають батьки, але в майбутньому я планую відкрити свій маленький онлайн-магазин.
  • Шукайте «свою» школу. Моя порада батькам: прислухайтеся до дитини, якщо він говорить, що в нинішній школі йому не подобається.
  • І головне, де б ви зараз не вчилися, ким би вас ні вважали, вірте в себе
  • Як вам? Хочу поспілкуватися з вами на цю тему, любі третьокласники!

Немає коментарів:

Дописати коментар