3 серпня 2016 р.

Читайлики! 
Мерщій зі мною у королівство Сучасної Дитячої  Літератури!

Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9 http://ukrlit.org/voronyna_lesia/taiemne_tovarystvo_boiahuziv_abo_zasib_vid_pereliaku_n_9

А ця привітна та гарна фея - авторка, яка мешкає в цьому королівстві. 
Леся Вороніна.
   Коли письменницю запитали, як і коли вона написала свою першу книгу, вона розповіла: “Я її задумала в старшій групі дитячого садка. У нас була неймовірно сувора вихователька. Під час тихої години я ніяк не могла заснути, а вона ходила між рядами ліжечок і пильно приглядалася – чи ніхто не прикидається і не ворушить повіками.    Тому я придумала таку хитрість: заплющувала очі й подумки розповідала собі якусь дуже цікаву історію. У мене в голові “крутилося кіно”: картинки змінювали одна одну, я забувала про Ольгу Іванівну, і про те, що дуже хочеться кудись побігти – а треба лежати і не ворушитися… А коли Ольга Іванівна нарешті йшла зі спальні, я пошепки розповідала подружці Маринці (її ліжко стояло поруч) свої історії, щодня нову серію про пригоди двох подружок. Дівчатка потрапляли в неймовірні ситуації, перемагали підступних ворогів, літали в космос і навіть… карали жорстоку виховательку. Потім у нас зорганізувався цілий таємний клуб – мене слухали вже кілька дітей”.
Маю надію, що вас захопить повість і ви прочитаєте її до кінця!

Немає коментарів:

Дописати коментар